Menu

Overly Excited Tourist Gets Political In Washington D.C.

January 12, 2020 - Latest News
Overly Excited Tourist Gets Political In Washington D.C.



Ryan gets political, visiting our nation’s capital on a hunt for President Dan Trump. Will he ever find him, or will he drown in the deflection pool?

Subscribe now:

Get more Funny Or Die
——————————-
Like FOD on Facebook:
Follow FOD on Twitter:
Follow FOD on Tumblr:
Follow FOD on Instagram:
Follow FOD on Vine:
Follow FOD on Pinterest:
Follow FOD on Google+:
See the original at:

– Hey, man. I'm in Washington, BC, home of the capitol of the President. Let's go check out some of the manuments and come and have a good time. (patriotic electronic music) You gotta be friggin' joking my ass. I'm at the Lincoln Park Memorial. Where's his friggin' hat? They say the statue is 100 feet tall and his head is full of gold. I'm here at the refraction pool, where the President
himself cools himself off. (cries out) It's freakin' cold as hell! You gotta be friggin' jokin' my ass. I'm in front of the Space Needle and they say it's 100 feet tall and when you get to the top you can even see my house. It looks like I'm touching the tip of it but it's pretty much just an illusion. Get out of my ass. I am at the Arlegon National Cemetery. It's friggin' spooky as hell! A lot of brave men served our country and even some lesbos and to them I give you
the highest American. How are you supposed to drive this car? It's got a big friggin' rock in it! Holy snopes! This is it! This is it! You gotta be jokin' my ass. I'm right here in front
of the Russian Embassy. I'm gonna see if I can get a sneak peek at President Dan Trump. – Not only do we want to
defund Planned Parenthood, we want to decease Planned Parenthood. – Excuse me, do you know
where I can find Dan Trump? – I'm sorry, what? – Do you know where I can
find President Dan Trump? (coughs) – Donald Trump? – Yeah, yeah. Get out of my ass. I am in front of the
U.S. Catapult Building. You can see Benjamin
Roosevelt is overlooking this is where the U.S.
gets all their fish to eat. You gotta be jokin' my ass. I'm at the Smithsenian
Natural History Museum and they got a full-size hippopotomus. Are you jokin' me they
have another dinosaur? What would I look like as a early human? – [Computer] Touch the early human species you want to become. – I wanna be a Sala-pada Kedadensis. Yeah! (laughter) So overall, I never did get a sneak peach of President Dan Trump, but I
still had a really good day. It even was the best day of my whole life. (patriotic music)

45 thoughts on “Overly Excited Tourist Gets Political In Washington D.C.

NightCrawler775

Linkin Park memorial 😂

Reply
anubislee36

"sneak peach of dan trump"

Reply
welkin

Huge douche…ripoff unoriginal trash

Reply
WobblesTheSecond

"Gotta be jokin' my ass."

Reply
Andrea Senior

lmao linkin park memorial smh lmao

Reply
TangoSucka

The "Dannosaur" part. Hahahaha that guy was like "wtf!?"

Reply
Roberto Chavez

Is that the dude in blue

Reply
SammyTheKat

Glad to see Mr Kratz landed on his feet

Reply
tocororo

Dude. You are kind of addictive! 😂🤣 Get out of my ass! Lol

Reply
travis hawkins

Damn, I would've stayed out of Arlington. That was stupid.

Reply
EricParker Drums

He partied too hard the night before this video 😂😂😂

Reply
Jack F

on behalf of the anti buzzkill society… we would like to offer u a position as our spokesman!

Reply
NY Shxt

This nigga says everything is 100ft tall

Reply
rotting in vain

This was funny as fuck. Other than the disgrace of the dead. Doesn't matter why or what or who they or if they served bro. Don't disrespect the dead. Keep on livin bro. Love what you do.

Reply
Cal Hal95

Did anyone notice the planned parenthood girl yawn ?
That was hilarious😂😂😂😂😂

Reply
Yakuza Dakewo

i like how that lady yawned when she turned around lol

Reply
WD Harris

I could have done with the hate comment…..

Reply
Cory G

Sounds like Ryan was taking Xanax Bars that were 100feet big

Reply
Zulandratronics

Steve Brule eat ur heart out

Reply
Rodrigo Schmidt

He wasn't so excited in this one.

Reply
David Vollmar

Get out of my ass another dinosaur?

Reply
Too Nice to Be Unreal

are u sure it was the best day of your life, u didn`t sound convincing

Reply
Sowal Beach

"I never got a sneak peach of President Dan Trump" 😂😂😂

Reply
evieramosi

Ryan was kinda like he had a low energy in this one. but I still enjoyed this

Reply
Taylor Avalos

"The Russian Embassy"
I died XD

Reply
openskies11

"WE MUST DEFUND PLANNED PARENTHOOD! ABORTION IS MURDER!!"

"Hey where can I find Dan Trump?"

huge yawn "What?"

Reply
TheWarrrenator

Wowwww…..Ryan is hungover AF in this one.

Reply
LagiNaLangAko23

Well, that clearly is the Russian embassy, LMAO

Reply
Trevor Steele

Lincoln Park memorial 🙁

Reply
William Parker

the enthusiasm of that abortion advocate made my sides hurt.

Reply
Coleman Gerdes

Some one tell me if this guy has stand up

Reply
Jorge Ulises Guerrero

the Russian embassy?? hahahaha dude

Reply
Bauman

"I'm in front of the Russian embassy" lmao

Reply
Depositron

The US Catapult Building

Reply
natalie bee

Reminds me of Gus Johnson.

Reply
D Mac

you gotta be joking my ass!

Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *